Friday, June 6, 2008

MLM : KHASIAT BUAH MANGGIS

Jus supplement Buah Manggis XanGo® yang asli dan semulajadi memggunakan puri seluruh buah manggis, iaitu kulit dan isinya yang kaya dengan Xanton yang berkuasa,iaitu super antioksidan. ANTIOKSIDAN adalah amat-amat diperlukan oleh badan kita bagi memberi kekuatan dan daya imun badan untuk mengatasi segala penyakit.Terutama RADIKAL BEBAS (Free Radicals) yang menyerang sel-sel badan kita setiap hari.


Jus XanGo® adalah produk semulajadi iaitu Tiada Pewarna , Tiada Gula Dan Tiada Pengawet.Kandungan Jus XanGo® iaitu Puri keseluruhan buah Manggis,apple jus, pear jus, grape jus, pear puree,blueberry jus,raspberry jus, strawberry jus, cranberry jus, cherry jus, citric asid, natural flavor, pectin dan xanthangum.

*Produk yang baik untuk semua peringkat umur,kanak-kanak sehingga dewasa.

*Mengambil beberapa cup (30ml) setiap hari.

*Rasa yang tiada tandingannya. Sedaaaaap!!!!!

Kita disyorkan oleh doktor-doktor supaya penggunaan jus manggis selama “ 90 hari ” .Ini kerana 90 hari merupakan tempoh terpendek percubaan untuk seseorang yang menggunakan manggis sebagai rawatan therapeutik untuk simptom-simptom penyakit kronik.
Xango ini juga mampu mengatasi masalah resdung yang sampai ke tahap pholyphs, selsema, kanser, migrain, jerawat, diabetis, darah tinggi dan pelbagai masalah kesihatan lain.

Jom cuba minum Xango!!!

Untuk maklumat lanjut hubungi fara pada: fara_orange@hotmail.com

No comments: